Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

Met Postverwerker organiseer je in korte tijd je administratie. Denk hierbij aan je facturen, je zorgverzekering, je energieoverzichten, garantiebewijzen, etc.

We maken het simpel voor je:

  1. Je registreert je als gebruiker
  2. Wij richten je administratie in met een aantal categorieën en je inbox is klaar en overzichtelijk
  3. Je kunt direct documenten uploaden en categorieën toevoegen

Je hebt nu je administratie online! (mobiel/tablet/PC)

  1. Wij helpen je met het aanschrijven van de juiste organisaties – zodat je ook hun post binnenkrijgt
  2. Post die binnenkomt plaatsen we automatisch in de juiste categorie
  3. Je kunt vervolgens je administratie compleet maken en houden door documenten toe te voegen

Klaar!

Je administratie bijhouden is vanaf nu een stuk makkelijker. Wij helpen je met noodzakelijke acties en af en toe een korte checklist om te zorgen dat je niets vergeet.

Samen zorgen we er dan voor dat je geen zaken meer vergeet en dat het bijhouden van je administratie een peuleschil is.

Betrouwbaar – Simpel – Overal

 

Meer informatie? klik hieronder.

Link naar Particulier

Link naar werkgever 

Home